Ku zdrowej diecie! - Poradnia dietetyczna i zdrowy catering pod Twoje drzwi!

piątek, 18 marca 2016

Schudnij ze mną! Lato coraz bliżej - czas na wiosenne porządki!

Z takich Pacjentów jesteśmy dumni!
Cholesterol był zawyżony - jest w normach!
Trójglicerydy były zdecydowanie trzycyfrowe ;) - są 60!
Obwód brzucha - spadł o 14 cm!
A to zaledwie 2,5 miesiąca...
O parametrach wagowych oraz analizie składu ciała nie będę opowiadała - spójrzcie sami poniżej :)

środa, 13 stycznia 2016

Schudnij z nami - to łatwe! Musisz tylko chcieć, pomogę!

Zdrowe, rozsądne chudnięcie na przestrzeni czasu!
Wynik się utrzymuje mimo świąt i sylwestra ;)
Metamorfoza jednej z naszych pacjentek po roku. Zwróćcie uwagę na wyniki - zwłaszcza w obwodach ;)

wtorek, 15 grudnia 2015

Dietetyczne upominki, a raczej upominki świąteczne od dietetyka ;)

Kto był w poradni dietetycznej w ostatnim czasie ten wie, kto nie był niech żałuje ;)
Schudnij z nami realizując swoje postanowienia noworoczne - dietetyk Bielsk Podlaski, Hajnówka, Białystok, Siemiatycze oraz catering dietetyczny Bielsk Podlaski Hajnówka i okolice
Wszyscy, ale to absolutnie wszyscy Pacjenci są obecnie obdarowywani przez nas skromnym upominkiem świątecznym - bo liczy się gest!

A w poradni dietetycznej lekkie przemeblowanie oraz troszkę świątecznego ciepła ;)

A korzystając z okazji pragnę życzyć wszystkim Pacjentom oraz sympatykom Poradni Dietetycznej

czwartek, 11 czerwca 2015

Sezonowo, zdrowo, kolorowo, truskawkowo! :)

Cytując fragment prozdrowotnych właściwości truskawek:
"Truskawki pojawiają się końcem maja i towarzyszą nam przez całe lato. Są nie tylko smaczne, ale i zdrowe –stanowią prawdziwą skarbnicę drogocennych składników odżywczych. Ich korzystny wpływ na zdrowie i urodę jest nie do przecenienia, diety właśnie teraz, kiedy sezon na truskawki trwa w najlepsze.
Truskawki, chociaż z wyglądu niepozorne, skrywają w sobie prawdziwy skarb. Zawierają nawet kilkaset dobroczynnych dla naszego organizmu fitoskładników – substancji nie tylko odżywczych, ale również leczniczych. -Są bogate w witaminy – przede wszystkim wit. C (ok. 60 g w jednej porcji – to więcej niż cytrusy!), wit. A, K, E oraz wit. z grupy B, zawierają mikro- i makroelementy – zwłaszcza żelazo, wapń i fosfor oraz pektyny – czyli rozpuszczalny w wodzie błonnik – pisze „Życie Podkarpackie”.

Truskawki są również znakomitym źródłem ochronnych antyoksydantów i związków flawonowych; bakteriobójczych fitocydów, przeciwzapalnych antocyjanów, chroniącego przed nowotworami kwasu elagowego, polepszajacego pamięć fisetinu czy ułatwiającego spalanie tłuszczów enzymu – bromeliny."

Żródło: http://www.termedia.pl/Nie-wolno-przegapic-sezonu-truskawkowego-Przeczytaj-tego-newsa-i-do-boju-,17713.html

Poznajcie podwieczorek dietetyka ;)

Dietetyk Bielsk Podlaski Białystok

środa, 18 lutego 2015

Catering dietetyczny - efekty klientów!

Pierwsze kontrole wyników naszego Ku zdrowej diecie - Catering Dietetyczny Bielsk Podlaski za nami, podsumowuję:
  • Pani: 2 tygodnie na zbilansowanej pod względem zawartości tłuszczu, białka, węglowodanów, błonnika pokarmowego i kaloryczności 1500 kcal diecie dostarczanej do domu (5 posiłków dziennie), dodam jeszcze że bez aktywności fizycznej, gdyż zdrowie na nią nie pozwala i jaki efekt? Schudła 4 kg i ma 4 cm mniej w pasie, w zaledwie 2 tygodnie!
Otrzymaliśmy również od klientki pochwały za smak i różnorodność posiłków, "nigdy nie wiem czym Państwo mnie zaskoczą" i podziękowanie za pączka na szczęście w tłusty czwartek Emotikon smileDziękujemy i polecamy się!
  • Kolej na wyniki Pana: 1 tydzień na diecie 1500 kcal zgubił 1,5 kg i aż 5 cm w obwodzie! 

Gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy.
Julita Dudicz - dietetyk Ku zdrowej diecie

wtorek, 16 grudnia 2014

Żywienie w sporcie, suplementacja sportowców wyczynowych

Za nami całodniowe szkolenie praktyczne "Dietetyka Sportowa w teorii i praktyce", które odbyło się na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie!

Nasz dietetyk cały czas poszerza swoją wiedzę, zwłaszcza w tematyce żywienia w sporcie. Do poradni bowiem zgłasza się coraz więcej osób trenujących amatorsko oraz zawodowo, bardzo rożne dyscypliny sportu, a każda z nich wymaga innego prowadzenia żywieniowego.

Postaramy się jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom!

Właściwe odżywianie i zbilansowanie składników odżywczych, kaloryczności oraz ewentualna suplementacja to przecież około 70% sukcesu!

wtorek, 11 listopada 2014

Ku zdrowej diecie ze „Śniadaniową Klasą”

W środę 29 października 2014 r. udałam się na spotkanie z uczniami klas II i III Szkoły Podstawowej nr 4 w Bielsku Podlaskim przy Zespole szkół im. Adama Mickiewicza, jako ekspert w projekcie „Śniadaniowa klasa” organizowanym przez firmę Bielmar. 
Przeprowadzony wykład okazał się bardzo interesujący. Padło wiele nurtujących dzieci pytań, którym przynajmniej starałam się sprostać! 
Poniżej krótka fotorelacja ze spotkania.

środa, 29 października 2014

Obniż cholesterol i trójglicerydy z dietetykiem

Cholesterol + trójglicerydy
= blaszka miażdżycowa
w naszych żyłach
Chwalimy się!

Przykład dzisiejszej pacjentki:
2 miesiące rozsądnej diety, bez drastycznych ograniczeń, trochę aktywności fizycznej
i poziom trójglicerydów we krwi 
z 287 mg/dl spadł do 148 mg/dl!
To zdrowa poprawa o praktycznie połowę!
Kto jeszcze nie dowierza, że dietą możemy naprawdę wiele?
Na zdrowie! Julita Dudicz - dietetyk

Wyniki badań Pacjentki Poradni Dietetycznej - Ku zdrowej diecie! Julita Dudicz w Bielsku Podlaskim

wtorek, 30 września 2014

Żelazo, anemie i modny wtedy szpinak, strączkowe. Czy warto?

Fot: http://dietetykawpraktyce.blogspot.com/2012/02/zelazna-dieta.html
Chciałabym się odnieść do artykułu, na który właśnie trafiłam na jednym z portali.
Żelazo, niedokrwistość - jedno z drugim się faktycznie łączy. Ale skąd to żelazo dostarczyć?
Artykuł podpowiada... Zajrzyjcie do niego sami, gdyż nie chcę go powtarzać.
Tak tak wszystko to prawda, wymienione produkty są faktycznie zasobne w żelazo.
Bardzo często osoby trafiające do poradni z lekką anemią, którą można jeszcze wyrównać zmianami w odżywianiu opowiadają, że już zaczęły jeść dużo szpinaku, kaszy jaglanej, fasoli itd, bo wyczytały że mają dużo żelaza. Ale co z tego?
http://kobieta.wp.pl/gid,16919003,img,16919012,kat,119634,title,Te-produkty-maja-wiecej-zelaza-niz-czerwone-mieso,galeriazdjecie.html
Nikt w artykule nie wspomniał o jego przyswajalności...